Meld deg til IDF her!
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10026158
Norske Linn har tatt valget. Vil du?

Her kan du melde deg til treukers frivillig tjeneste i den Israelske hæren(IDF).
http://dover.idf.il/IDF/English/information/enlistment/sarel/default.htm
Sar El som programmet kalles lar deg jobbe med vedlikehold i tre uker hvor du også får gå på en rekke intressante kurs med varierende innhold, du får lære om Israel og historien bak. Det er også to guidede turist-turer inkludert. Dette er også en åpningsbillet til mange andre jobber i det millitære og sivile Israel.
Liker du ikke Israel ? Kanskje dette får deg til å snu?:
http://bastianblogg.wordpress.com/2010/03/11/israel-er-pa-toppen-der-det-blaser/

Elinor Yousef: Kvinne, araber og Israelsk elitesoldat. Les mer om henne.
Tviler, men om det er det samme med Hamas eller Taliban stiller nok Norge sterkt. Nei vent det er de feige araberne som kommer hit.
Denne
august 9, 2010 ved 11:22 am
De araberene som ikke er feige er i IDF:
Ta for eksempel Elinor Yousef:
http://dover.idf.il/IDF/English/News/Up_Close/10/07/2601.htm
Hun er både kvinne, araber, utlending og Israelsk soldat.
Og folk kaller Israel for rasister?
Husk at det sitter Arabere som støtter PLO i Knesset (Israels nasjonalforsamling) og styrer Israel.
bastianblogg
august 9, 2010 ved 11:27 am
Yahoud er grunnen til all krig i verden!
Palestinske spebarn blir vær dag kjørt over av Israelske tanks, skutt i føttene, bombet med hvit fosfor, tåregass og eksplosiver og kastet i torturfengsel.
Palestinske kvinner blir systematisk voldtatt i “checkpoints” på Vestbredden.
Hamas har Allah på sin side og vil vinne fordi de er de rettferdige!
Død over zionismen!
Anonym
august 9, 2010 ved 11:42 am
Du lever i en syk…syk..syk fantasiverden.
Israelske tanks kjører som regel ikke i palestinske bosettninger og kvinner må bare kroppsvisteres hvis de har metal på seg og undersøkelsen blir foretatt av en kvinne. Akkurat som på en flyplass ellers i verden.
Du har syke tanker som vitner om langvarig hjernevask.
bastianblogg
august 9, 2010 ved 11:46 am
blinde terroist
Anonym
august 9, 2010 ved 11:46 am
Enig med anonym 11:46.
bastianblogg
august 9, 2010 ved 11:48 am
Javel? Kilder takk.
Patriot
august 9, 2010 ved 12:49 pm
Gratulere bastian, du har akkurat brutt straffeloven!
§ 133. Den, som uden Kongens Tilladelse hverver Mandskab her i Riget til fremmed Krigstjeneste, eller som medvirker hertil, straffes med Bøder eller med Hefte indtil 1 Aar.
http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-016.html
Hva skal vi gjøre med femtekolonister som ikke respekterer norsk lov og undergraver den norske rettsvesen og stat bastian? Jeg synes du bør forlate Norge ASAP!
Aksel
august 9, 2010 ved 12:38 pm
Hehe. Denne bloggen har server i Nederland…..dermed har jeg ikke brutt norsk lov.
Det er ikke forbud å anbefale fremmed krigstjeneste her i Norge, bare å verve.
Og som du ser har jeg ikke vervet, bare postet en link til en verveside.
Har du tenkt til å anmelde meg? For du har en ganske svak sak her….
bastianblogg
august 9, 2010 ved 12:43 pm
Du har en overskrift på VG som sier “Meld deg til IDF her!” Og siden det er straffbart å “medvirker hertil” bryter du uansett loven.
Skulle vært interessant å teste hypotesen din om at norske bloggere kan bryte loven så lenge serveren deres er i utlandet, sånn prinsippielt… Tror du er på syltynn is.
Uansett, det er jo veldig interessant du ikke eier noen respekt for norsk lov når du er uenig i den… Men dobbeltmoral er kanskje bedre enn ingen?
Aksel
august 9, 2010 ved 12:53 pm
Hvordan vet du at jeg er en norsk blogger? Jeg må være norsk statsborger/i Norge for at loven skal ramme meg. Og siden jeg blogger fra en server i Nederland så er det opp til datatilsynet/nettlevrandørene å blokke meg.
“det er jo veldig interessant du ikke eier noen respekt for norsk lov når du er uenig i den”
Har aldri sagt meg uenig i den. Og inntil jeg får en rettslig kjennelse/andmeldelse mot meg kan ikke du påsto at jeg har forbrutt meg mot den.
bastianblogg
august 9, 2010 ved 1:02 pm
“Jeg må være norsk statsborger/i Norge for at loven skal ramme meg.”
Tullball… Du medvirker til verving av norske soldater til et annet land i Norge. Du trenger ikke å være norsk statsborger for at du skal kunne straffes for det. Du trenger heller ikke befinne deg i Norge. Du forbryter deg mot staten Norge.
Om du tenker deg litte granne om tror jeg du også er klar over at norske fengsel er fulle av ikke-norske statsborgere samt at hvem som helst kan straffes for lovbrudd mot den norske stat, om staten får tak i deg.
Aksel
august 9, 2010 ved 1:22 pm
Den norske stat kan jo selvsagt ikke angripe meg for noe jeg har gjort i utlandet og denne bloggen er i Nederland så dermed kan man ikke si at den virker i Norge.
Hvem som helst kan jo selv gå inn på IDF og melde seg på. Og staten har ikke blokket den selv om den drives fra ambassaden. Så da har de vel kongens tilatelse som de fikk en gang på 40tallet å vise til da Norske jøder emigrerte.
bastianblogg
august 9, 2010 ved 1:34 pm
Du har tungt for det, ja.. Om det er med overlegg er ikke er vanskelig å vite. Når lovbruddet er å medvirke til verving av nordmenn til et annet lands forsvar, er det ingen betydning hvem du er og hvor du er når du gjør det. Om du ikke kan/vil forstå det så legger det jo lista på et temmelig lavt nivå for hvor seriøst innholdet ditt er.
“Hvem som helst kan jo selv gå inn på IDF og melde seg på.”
Det er ikke, i utgangspunktet ulovlig for nordmenn å verve seg til et annet lands hær. Det har ikke jeg heller påstått. Selvom jeg ikke liker å gjenta meg selv, siden jeg regner med at folk kan lese og forstå en enkel tekst, skal jeg gjøre det nok en gang, kun for deg.
Det er et brudd på straffeloven å verve eller bidra til å verve norske borgere til et annet lands forsvar. Ikke bare for nordmenn eller folk i Norge, men overalt, alltid. Selvfølgelig er det mye verre at en nordmann viser seg som femtekolonist, men det er ikke et krav for at dette er et lovbrudd. Hvorvidt du blir straffet, er en annen sak.
Aksel
august 9, 2010 ved 1:51 pm
Du overeagerer ekstremt og oppfører deg langt under vanlig dannelse. Din Ip ba twingly om å fjerne linken på vg. Tør du ikke å høre andre meninger enn dine egne?
Jeg linket til en lovlig side og med en oppfordring. Jeg har ikke mottat penger eller er på andre måter ansatt av Israelerne. Jeg har dermed ikke brutt Norsk lov.
Du har hindret min yttringsfrihet ved å be twingly om å fjerne min link på vg.
Her er det du som er på skyggesiden av loven.
bastianblogg
august 9, 2010 ved 2:02 pm
Du oppforder til lovbrudd på det norske nettstedet VG-nett. Tenkte VG ville være interesser i å se hva du drev med, og det var de jammenmeg. Har ikke forsøkt å sperre bloggen din eller anmeldt deg for lovbruddet ditt, og tenker ikke gjøre det. Men siden du så tydelig har vist du ikke respekterer norsk lov tenkte jeg det burde få en liten konsekvens.
Det slutter aldri å forbløffe meg at folk tror det har noe med ytringsfrihet å få gjøre akkurat hva de vil på andres eiendom, i dette tilfellet VG-nett. Du burde ikke bare slå opp i den nye ordboka di på “okkupasjon”, men også “eiendomsrett” og “ytringsfrihet” då du virkelig ikke forstår noen av begrepene.
Aksel
august 9, 2010 ved 9:22 pm
1. Det er ikke ulovlig å tjenestegjøre i IDF etter kongelig samtykke av 49 til å tjenestegjøre i Haghana.
2. Du sendet Twingly som leverer tjenesten til vg.no en klage. Twingly har ikke tid til å sjekke alle klager og blokker nesten bare med en gang. De har heller ikke mulighet til å sjekke innlegg på norsk. Du har funnet et lupehull og utnytter det diktatorisk til å fjerne sider du ikke liker.
bastianblogg
august 10, 2010 ved 2:56 pm
Den norske stat kan jo selvsagt ikke angripe meg for noe jeg har gjort i utlandet og denne bloggen er i Nederland så dermed kan man ikke si at den virker i Norge.
Hvem som helst kan jo selv gå inn på IDF og melde seg på. Og staten har ikke blokket den selv om den drives fra ambassaden. Så da har de vel kongens tilatelse som de fikk en gang på 40tallet å vise til da Norske jøder emigrerte.
bastianblogg
august 9, 2010 ved 1:35 pm
Mener du at det ikke er nødvendig med en stat der jødene kan føle seg trygge?
http://bastianblogg.wordpress.com/2010/03/28/j%c3%b8dehets-i-anne-franks-hjemland/
Jødeforfølgelse pågår fortsatt, også i Europa.
bastianblogg
august 9, 2010 ved 12:38 pm
Jeg bsynes vi bør heller reise ned til afganistan og irak eller gaza og få disse sionistiske soldatene ut.
Det er disse vårt mennesketenheten frykte. Så lenge israel eksisterer vil det aldri bli fred.
Hjelp taliban
waseem
august 9, 2010 ved 12:43 pm
Skjer med konspiretikere?
“Så lenge israel eksisterer vil det aldri bli fred.”
Det var ikke akkurat fred i midøsten før 48…..eller i verden for den saks skyld.
bastianblogg
august 9, 2010 ved 12:46 pm
Det heter vel ikke forsvar når dere okkuperer mer og mer? Israel er en okupasjonsmakt, ikke noe mer.
Marius
august 9, 2010 ved 12:48 pm
Her har vi en av disse folka som trenger ordbok. Når du okkuperer et hus så er du inne i huset mesteparten av tiden. Israel er ikke inne på Gazastripen og har bare kontrollposter og en mur på vestbredden og lar Fatha styre. Alså er Israel utenfor huset. Alså er de ikke okkupanter.
Jordan,Egypt, Saudi-Arabia, Libiya, Irak og Syria var i krig med Israel i 1967. Da tilhørte Gazastripen Egypt og Vestbredden Jordan. På 80tallet ga Egypt og Jordan fra seg disse områdene mot fred med Israel. Begge disse to landene stengte grensene fordi de ikke ville ha Palestinske terrorister flytende inn. Etterhvert har Israel trukket seg mer og mer ut av disse områdene. Selv om de teknisk sett vant dem i ærlig krig.
bastianblogg
august 9, 2010 ved 12:57 pm
Kan godt hende Marius kunne hatt glede av en ordbok, men du trenger lesebriller…
Marius nevner ikke Gaza ett sted!!
Og “okkupasjon” er ikke noe som bare gjelder “huset”. Du kjenner kanskje til noe som kalles “bosetninger”? Disse er i stor grad sett som ulovlige og okkupasjon av hele verden. Og alt land som ikke var en del av Israel anno 1947 er okkupert, så lenge ikke alle de som bor der har fått israelsk statsborgerskap.
Tror faktisk du kan trenge en ordbok i tillegg til brillene forresten..
Aksel
august 9, 2010 ved 1:59 pm
“Marius nevner ikke Gaza ett sted!!”
Nei marius nevner ikke vestbredden heller, men hans kommentar dikterer ikke hva jeg skal svare.
Når du er så frekk og insinuerer at jeg må svare på en spesiell måte viser du ditt sanne jeg.
Når en stat okkuperer må den ha et nærvær. Det har ikke den Israelske staten i de “okkuperte” territoriene. Disse territoriene er beleiret, men ikke okkupert.
Bosetningene er private og tilhører ikke den Israelske staten. Alså er de ikke deres ansvar.
bastianblogg
august 9, 2010 ved 2:17 pm
Ingen vil ha Palistina, Egypt og Jordan som en gang var deres støttespillere, vil ikke lengre ha noe som helst med dem og gjøre så lenge Hamas sitter der! 90% av innbyggerne i Gaza vil ha fred med Israel, men når de resterende 10% skyter raketter mot Israel så blir det ikke fred. Israel er det eneste landet i Midtøsten som gir gass, bensin, vann og mat til Palistinerne, Egypt og Jordan vil ikke ha noe med dem å gjøre lengre.
Tony
august 9, 2010 ved 9:59 pm
“Israel er det eneste landet i Midtøsten som gir gass, bensin, vann og mat til Palistinerne”
Vel det skyldes vel mer at de andre landene i midøsten har ikke-eksisterende bistandsbutsjett….
Noen private gir via driverse hjelpeorgansiasjoner.
Men ellers er alle faktane i orden….
bastianblogg
august 10, 2010 ved 2:51 pm
[...] Klikk på bildet for å lese saken hos Ynet (Photo: Reuters – Ynet) Les også: VG – Håper på modig motpart Jan Simonsens Frie Ytringer – Vil sabotere fredssamtalene med terror Bastianblogg – Meld deg til IDF her [...]
Et jødefritt palestina? Et muslimfritt Norge? | Skaperen
august 31, 2010 ved 8:40 pm
jævla jødefitte!
ashole jew
januar 16, 2012 ved 8:10 pm